Reklamacije i povrat

Reklamaciju kupljenih proizvoda moguće je ostvariti uz predočenje fiskalnog računa kao dokaz o kupovini.
Ukoliko je uz proizvod dostavljen garantni list, potrebno je da isti bude ispravno popunjen radi ostvarivanja prava na reklamaciju.

U slučaju reklamacije proizvoda informacije o načinu prijave kvara ili slanju ovlaštenom servisu potražite na garantnom listu isporučenom uz proizvod.

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja paketa ustanovili da isporučena pošiljka nije ista kao ona koju ste poručili, molimo da nas što prije kontaktirate na 032 731 800 i opišete nam situaciju.


Zamjenu artikla možete obaviti u dogovoru sa našim prodajnim timom. Proizvod mora biti neoštećen i vraćen u originalno pakovanje. Zapakovanu robu šaljete putem brze pošte na adresu koju ćete dobiti od naših prodavača. Nakon prijema artikla, provjerit ćemo da li je vraćeni proizvod u ispravnom stanju, te vam potom šaljemo zamjenski proizvod.

Troškovi povrata ili zamjene artikla zavise o kilaži artikla i snosi ih kupac. Vaše zadovoljstvo nam je prioritet i potrudit ćemo se da proces reklamacije bude što jednostavniji i brži.